Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

Η νεράϊδα που πετάει στην δική μου ζωή και μου χαρίζει χαμόγελα....


Your fairy is called Fidget Icedancer
She is a bone chilling bringer of justice for the vulnerable.
She lives in rotting woodlands near poisonous toadstools.
She is only seen when the bees swarm and the crickets chirrup.
She wears red with white spots, like the toadstools. She has icy blue butterfly wings.
Get your own fairy name here!







Στον πρωινό μου περίπατο σε ένα κόσμο μαγικό ...(http://neraidokosmos1.wordpress.com/)... που δημιουργήθηκε με μεράκι- όπως αποδεικνύει το αποτέλεσμα- για να μας δίνει μια ευκαιρία φυγής από τα καθημερινά...αποφάσισα να βρώ το όνομα της δικής μου νεράϊδας...τα χαρακτηριστικά της φαίνονται πιο πάνω...φωτογραφία δυστυχώς δεν είχε.... Κάπως έτσι όμως τη φαντάζομαι εγώ!

2 σχόλια:

melomenos είπε...

όπως κατάλαβες οι νεράιδες είναι μέσα μας και φυσικά με το μυαλό του ο καθένας έχει πλάσει διαφορετικό πρότυπο για την νεράιδα του!
η δική σου είναι πολύ όμορφη!
καλημέρα σου

Fira είπε...

σ' ευχαριστώ...
καλο σαββατοκύριακο, γεμάτο χρώματα και αρώματα....